Veelgestelde vragen
We proberen uw bestelling altijd binnen de verwachte levertijd te bezorgen, echter komt het soms voor dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link: https://lazaru.nl/pages/tracking-genie
Heeft u 7 dagen na de verwachtte levertijd nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en dan gaan we u daar verder helpen.
Op al onze producten hanteren wij gratis verzending.
Let op: Het komt wel is voor dat uw bestelling volgens de tracking bezorgd is, maar dat u niks heeft ontvangen. Wacht daarom nog 2 werkdagen, soms komt het pakket wat later aan. Kijk ook in uw brievenbus en vraag aan uw buren of zij het pakket hebben aangenomen.
Is het pakket na 2 werkdagen nog steeds niet bezorgd? Dan moet er een onderzoek gestart worden bij het bedrijf dat uw zending heeft bezorgd. Bij PostNL & GLS kunt u dit gemakkelijk doen via hun klantenservice. Bij DHL dient u eerst contact op te nemen met info@yunexpress.com.
Weet u niet precies waar het mee bezorgd is? Stuur dan een e-mail naar info@lazaru.nl en dan helpen we u graag verder.
Op de pagina: https://lazaru.nl/pages/tracking-genie kunt u uw pakketje volgen.
Voer hier uw e-mailadres in die u gebruikt heeft tijdens het bestellen en het 4 cijferige ordernummer.
LET OP: Het ordernummer dient er zo uit te zien: #1234
Vergeet hierbij niet de hashtag, anders werkt het helaas niet.
Vanaf het moment dat uw pakket is aangekomen bij het postorderbedrijf is de informatie beschikbaar. Er kan dus enige vertraging in zitten.
We vinden het erg vervelend dat u om welke reden dan ook niet tevreden bent over het ontvangen product. Daarom kunt u bij ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw product het product retour sturen.
Stuur hiervoor een mail naar info@lazaru.nl of vul onderaan deze pagina het contact formulier in, onze klantenservice helpt u graag verder.Het kan gebeuren dat tijdens het transport uw product beschadigd raakt of zelfs kapot gaat, dit is natuurlijk erg vervelend maar dit lossen wij graag netjes op.
Mail hiervoor naar info@lazaru.nl of vul onderaan deze pagina het contact formulier in met een bewijs in de vorm van een foto/video van het defect/beschadigde product.
Als uw product te klein is, kunt u contact opnemen met de klantenservice via info@lazaru.nl of vul onderaan deze pagina het contact formulier in en ze zullen u een gepaste oplossing bieden!
Wat valt er nou precies onder hygiëne producten? Het is aardig voor de hand liggend, maar hier kunnen toch discussies over ontstaan. Hieronder ziet u een lijst waarvan wij uw retour niet kunnen accepteren of verwerken;
- Lingerie (hieronder wordt ook sport BH's of ondergoed verstaan) - Badkleding (badpakken, bikini's, zwembroeken)
Ook zijn er een aantal producten die niet gelijk onder hygiëne producten worden verstaan maar die wij ook niet kunnen accepteren als retour mits ze zijn gebruikt of de verzegeling gebroken is;
- Scheerapparaten- Oordopjes (earbuds, plugs)- Cosmetica
Als de bovenstaande producten gebruikt zijn beroepen wij ons op artikel 6:230s lid 3 BW. Dit betekend dat de consument aansprakelijk is als een product in waarde vermindert, doordat hij het artikel méér gebruikt dan nodig is om het artikel te beoordelen.
Lazaru bied u een ruim aanbod aan betaalmogelijkheden aan:
- Klarna- Ideal- Bancontact- American Express- Visa- Maestro- MastercardHeeft u vragen over het afrekenen of over onze betaalmethodes? Stuur ons dan gerust een mail naar info@lazaru.nl of via het contactformulier onderaan deze pagina.